Castaneda Castaneda
466
BLOG

"Zabierz babci dowód" - pełne poparcie dla akcji!

Castaneda Castaneda Polityka Obserwuj notkę 8

Akcja "zabierz babci dowód" jest w pełniu uzasadniona i zgodna z moimi lewicowymi poglądami. W innym SMSie dotarła do mnie lista babć, którym dowody należy zabrać w pierwszej kolejności:

  • Maria Szyszkowska
  • Joanna Seneszyn
  • Maria Janion
  • Izabela Jaruga-Nowacka

Jak napisałem powyżej, akcja wzbudziła początkowo mój entuzjazm i pełne poparcie. Ale wieczorem, czytając zamiast pacierza "Krytykę polityczną" zauważyłem tam hasło pod tytułem "Ageizm", które definiowane jest jako "dyskryminacja ze względu na wiek".

Jako zwolennik lewicy nie mogę nikogo dyskryminować, więc proszę - droga redakcjo - o dalsze wytyczne co mam myśleć żeby wyrazić swój rewolucyjny zapał do akcji "zabierz babci dowód" i równocześnie nie narazić się na zarzut dyskryminacji.

Castaneda
O mnie Castaneda

Sól w nasze rany, cały wagon soli By nie powiedział kto, że go nie boli Piach w nasze oczy, cały Synaj piasku By nie powiedział kto, że widzi jasno

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka